Masz Pytania

Skonsultuj się z naszym ekspertem:

Twoje zapytanie ma produktów wyślij zapytanie zobacz ofertę
Masz Pytania?

Silniki zintegrowane z falownikiem - Drivon

DRIVON Motovario to silnik zintegrowany z falownikiem,przeznaczony do stosowania w różnego rodzaju aplikacjach (zwłaszcza pompach, wentylatorach i przenośnikach) składa się z wyjątkowo niezawodnych komponentów i jest kontrolowany przez oprogramowanie, które zapewnia doskonałą wydajność, ze szczególnym uwzględnieniem efektywności energetycznej systemu. Jego sterowanie wektorowe, oprócz zapewnienia stałego momentu obrotowego silnika w szerokim zakresie częstotliwości zapewnia szybką i precyzyjną wydajność w zależności od warunków dynamicznych aplikacji - pozwala to na wysokie przeciążenie momentu obrotowego silnika.

Drivon jest dostępny zarówno w wersji jednofazowej jak i trójfazowej (200 ÷ 260 V / 47 ÷ 63 Hz) z mocą silnika od 0,25 do 1,5 kW, jak i w wersji trójfazowej (360 ÷ 480 V / 47 ÷ 63 Hz) o mocy silnika od 0,25 do 5,5 kW.

Pozostałe parametry:

  • sterowanie wektorowe silników asynchronicznych w pętli otwartej
  • interfejs micro USB
  • oprogramowanie PC
  • IP55 (IP56, IP65, IP66 (opcjonalnie)
  • wbudowana funkcja STO
  • wbudowany potencjometr
  • płynna regulacja prędkości potencjometrem
  • wbudowany interfejs USB
  • wbudowany CANopen DSP402 i Modbus RTU
  • przeciążenie momentu 200%
  • wyłącznik termiczny silnika I2 t
  • PTC i wejście bimetaliczne sondy termicznej
  • wielokolorowa diagnostyczna dioda LED
  • maksymalny moment napędowy może być ustawiony przez użytkownika
  • możliwe korygowanie prędkości za pomocą enkodera na silniku
  • dynamiczne hamowanie z awaryjnym szybkim zatrzymaniem
  • zewnętrzny regulator PI z analogowym sprzężeniem zwrotnym
  • S-rampy z programowalnymi parametrami
  • sterowanie i programowanie z wykorzystaniem inteligentnej klawiatury (opcjonalnie)
  • potencjometr + moduł sterujący kierunkiem ruchu (opcjonalnie)
  • moduł komunikacyjny Profibus DP (opcjonalnie)
  • elektromechaniczny moduł hamowania (opcjonalnie)
  • moduł rozszerzeń wejście / wyjście (opcjonalnie)
  • dynamiczny moduł hamowania ze zintegrowanym rezystorem (opcjonalnie)

ZDJĘCIA

Silniki zintegrowane z falownikiem - Drivon
Silniki zintegrowane z falownikiem - Drivon
Silniki zintegrowane z falownikiem - Drivon
Silniki zintegrowane z falownikiem - Drivon
Silniki zintegrowane z falownikiem - Drivon
Silniki zintegrowane z falownikiem - Drivon
Silniki zintegrowane z falownikiem - Drivon

Adres


Projekt i realizacja